zaterdag 24 maart 2012

New in: casio horloge!

Ik zat al lang te denken om een goede horloge te kopen. Een iets duurdere, die dan natuurlijk ook wat langer meegaat. Zo ben ik bij de casio horloge gekomen!


Ik ben een groot liefhebber van gouden sieraden, vooral horloges. Soms kan het er al snel ghetto uitzien, maar als je de goede combinaties maakt, ziet het er juist heel chique uit.
Ik heb deze horloge gekocht op http://www.horloges.nl/en ik heb er ongeveer 40 euries voor betaald. Ik heb gezocht of hij nog verkrijgbaar is op deze site, maar ik kan  hem nergens vinden! 


Ik vind het handig dat deze horloge waterdicht is, want ik vergeet vaak sieraden uit te doen als ik onder de douche stap. Menig horloge is al gesneuveld! Ook is er een handig systeem waardoor je het bandje van de horloge groter en kleiner kan maken (zie foto). Je kan het klepje openmaken en dan verschuiven naar de juiste grootte. Dan druk je het klepje opnieuw dicht et voilĂ !
 De mannelijke versie vind ik ook leuk trouwens, die is wel nog steeds verkrijgbaar op horloges.nl en deze kosten zo'n €50,-. Ze zijn ook goud en zijn lekker chunky!

Hope you enjoyed! Tot de volgende keer, xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten